Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN CATERING

 

  • Wees tijdig met het doorgeven van u bestelling. Minimum aantal dagen/tijd staan per categroie vermeld. Maar let op VOL=VOL en zo kan het voorkomen dat wij genoodzaakt zijn om orders helaas te moeten afwijzen.
  • Betaling via de webshop (ideal of overboeking) of contant bij afhalen of levering. Er wordt niet achteraf betaald, tenzij anders overeengekomen.
  • Bij grote opdrachten kunnen wij om een voorschot vragen t.w.v. 50% van het totaalbedrag.
  • Aantal personen kan gewijzigd worden tot 72 uur voor aanvang tenzij anders overeengekomen.
  • Bij annulatie 72 uur voor aanvang: 25% wordt in rekening gebracht.
  • Bij annulatie 48 uur voor aanvang: 50% wordt in rekening gebracht.
  • Bij annulatie 24 uur voor aanvang: 100% wordt in rekening gebracht.
  • Wij garanderen voedselversheid en dragen verantwoording volgens de normen opgelegd door de VWA en HACCP. Dit tot op het moment van afhalen of tot levering. Vanaf dan bent u zelf verantwoordelijk voor het juist (koel) bewaren en opdienen van het voedsel. Hiervoor kunt u van ZOET tot HARTIG in geen enkel geval verantwoordelijk stellen.
  • We zullen alle opdrachten met veel zorgvuldigheid en liefde uitvoeren, mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn gelieve dit dan altijd zo spoedig mogelijk mee te delen; slechts dan kunnnen we samen naar een passende oplossing zoeken.
  • We proberen ten alle tijden de gemaakte opdrachten, datums en tijdstippen na te komen maar kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld door onvoorspelbare gebeurtenissen zoals: stroomuitval, problemen met gas- of wateraansluiting, natuurrampen of andere omstandigheden ontstaan door derden. (zoals ongeluk, overlijden eerste graad...) We hopen dan te kunnen rekenen op u begrip en zoeken samen naar een oplossing. Uiteraard bent u dan vrij van betaling.
  • Alle prijzen op de site zijn inclusief btw.
  • De etenswaren dienen bij van ZOET tot HARTIG worden opgehaald, tenzij anders overeengekomen. Gebruikte schalen, serviesgoed, bestek en dergelijke krijgt u in bruikleen en dient u schoon te retourneren.
  • Optie; voor een meerprijs van € 0.50 / p.p. doen wij de afwas voor u.
  • Bezorgen = gratis in een straal van 10 km. Voor verdere afstanden + € 0.50 / km.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN KINDERFEESTJES

 

  • Om teleurstelling te voorkomen dient u tijdig u kinderfeestje te bespreken. VOL=VOL
  • U kunt tot 48 uur op voorhand het aantal personen wijzigen, hierna worden het opgegeven aantal personen in rekening gebracht.
  • Bij annulatie 48 uur voor aanvang: 50% wordt in rekening gebracht.
  • Bij annulatie 24 uur voor aanvang: 100% wordt in rekening gebracht.
  • We vragen aan u kinderen om te luisteren naar de begeleiding en voorzichtig met het materiaal om te gaan. Eventuele ongelukjes kunnen altijd gebeuren maar hiervoor bent u ten alle tijden zelf verantwoordelijk en kunt u van ZOET tot HARTIG niet aansprakelijk stellen.
  • De kinderfeestjes vinden plaats bij van ZOET tot HARTIG, tenzij anders overeengekomen.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN VERHUUR

 

  • Verhuur van artikelen gaat altijd gepaard in combinatie met catering tenzij anders overeengekomen.
  • Bij annulatie 48 uur voor aanvang: 50 % van de kosten wordt in rekening gebracht.
  • Gelieve aantallen en kwaliteit te controleren bij ontvangst. Gelieve onjuistheden zo snel mogelijk te melden. ( binnen 2 uur na ontvangst ).
  • Breuk of verlies wordt in rekening gebracht bij de huurder. ( huurprijs x 10 )
  • Bij verhuur van artikelen wordt altijd een inventarislijst opgesteld in tweevoud en ondertekend door huurder en verhuurder alszijnde akkoord.
  • Verhuur artikelen worden bij ontvangst contant betaald. Eventuele extra kosten worden na afloop afgerekend. 
  • U dient de verhuur artikelen zelf op te halen en te retourneren tenzij anders overeengekomen.
  • Verhuur artikelen dient u schoon retour te brengen of voor een meerprijs van € 0.50 / p.p. voor serviesgoed / glaswerk doen wij de afwas voor u.
  • Voor bezorgen van verhuurartikelen vragen we ALTIJD een een prijs van € 10.00 Verder wordt erbij afstanden groter dan 10 km. een meerprijs geteld van € 0.50 / km